سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی برای بررسی و اعلام نتایج حادثه کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:به زودی نشست فوق العاده با وزیر کشوردر خصوص بررسی ابعاد مختلف حادثه جانباختگان تشییع سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.

به گزارش  محمدرضا پورابراهیمی گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با خانواده‌های سادات حسینی و رشیدی از جانبخاتگان حادثه غمناک روز سه شنبه ۱۷ دی ماه شهر کرمان در حاشیه تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

او در این دیدار ضمن تسلیت و تجلیل از جایگاه معنوی و مذهبی خانواده افزود: موضوع این حادثه تلخ در دستور کار مجلس خواهد بود.

او با تقدیر از این روحیه بالا و عزتمندانه پدر این عزیزان بیان کرد: این روحیه بالا وظیفه ما را برای پیگیری موضوع سنگین‌تر می‌کند و باید در چند محور پیگیر این حادثه تلخ باشیم

پورابراهیمی افزود: علل و عوامل حادثه تلخ روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در کرمان باید شناسایی و دلایل بررسی شود و اگر قصوری وجود داشته باشد براساس ضوابط و مقررات مورد مواجهه قرار گیرد.

او عنوان کرد: انتظار از شخص استاندار و مسئولان اجرایی است که به این موضوع بی تفاوت نباشند و سرکشی به آسیب دیده‌ها نیز صورت گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما این هفته در مجلس موضوع امکان قرار گرفتن این جانباختگان در زمره شهدا را از طریق نامه‌ای به رهبری پیگیری می‌کنیم و با توجه به ویژگی‌های این حادثه و شرایط خاصی که در مراسم معنوی رخ داده، در صورت صلاحدید رهبری به عنوان شهدا محسوب شوند تا التیامی بر خانواده جانبحتگان باشد.

پورابراهیمی اظهار کرد: نشست مشترک با حضور وزیر کشور به عنوان متولی حوزه امنیت داخلی کشور در مجلس برگزار شود با حضور در کمیسیون امنیت ملی بررسی ابعاد مختلف حادثه صورت گیرد و گزارش به صورت جامع و کامل باید ارائه گردد و اعزام تیم تخصصی از وزارت کشور در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.