وی افزود: آیندهنگری و آیندهپژوهی دو امر مهم در مدیریت هستند که در برنامه ارائه شده توسط مدیرکل جدید مرکز آبادان به آنها توجه شده است.
معاون امور استانهای صدا و سیما با بیان اینکه رسانه ملی بیش از هر دستگاه دیگری به آیندهنگری نیاز دارد، گفت: چشمانداز پنج ساله سازمان با هدف رشد و ارتقاء مراکز تدوین شده و اجرای دقیق آن ضروری است.
وی ادامه داد: در استان خوزستان، دو مرکز صدا و سیما در اهواز و آبادان راهاندازی شده که لازم است مدیران کل این دو مرکز نهایت همافزایی و تعامل را با هم داشته باشند.
دارابی فرماندهی آنتن و کنترل کنداکتور را مورد توجه قرار داد و افزود: چنانچه کنداکتور به درستی چیده شود و برنامههایی متناسب با نیازهای هر استان روی آنتن بروند، حفظ و افزایش مخاطبان هدفی دست یافتنی خواهد بود.
معاون امور استانهای رسانه ملی تصریح کرد: کشف ظرفیتهای هر استان باید در دستور کار نخبگان مراکز استانها قرار بگیرد تا با اطلاعات کامل در خصوص آنها، کار برنامهسازی در حوزههای صدا و سیما، خبر، فضای مجازی و انیمیشن و در قالبهای متنوع و گوناگونی، چون نماهنگ، موسیقی، سریال و مستند به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وی با بیان اینکه تولید برنامههای فاخر زمینهساز حضور مسئولان و اقدام و عمل مناسب مدیران کشوری و استانی است، گفت: ایجاد فضای مودت، تعامل و برادری بین مراکز همسایه و سایر مراکز، تولید برنامههای تبیینی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شبکهمحوری و برنامهمحوری و حفظ استقلال رسانه از جمله مباحثی هستند که باید توسط مراکز مورد توجه قرار بگیرند.
دارابی با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال گفت: ظرفیتهای نفتی و اقتصادی منطقه، فضای پرنشاط ورزشی به ویژه فوتبال، مباحث فرهنگی و ارزشی نظیر دفاع مقدس، راهیان نور و موضوعاتی مانند عوامل شتابزا در پیروزی انقلاب اسلامی، مثل فاجعه آتش سوزی سینما رکس و اعتصاب کارکنان پالایشگاه آبادان از جمله موضوعات برجستهای هستند که رسانه ملی در آبادان باید در این زمینه تولیدات ویژه و مستندهای فاخر تولید و روانه آنتن کند.
انتهای پیام/