سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه اردبیل:

تردد در محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف در اکثر نقاط استان، مشکلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه به وجود آمد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و تردد در جریان است افزود: تردد از محور خلخال-اسالم با لحاظ وجود کولاک مقطعی و یخبندان سطح جاده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در اکثر محور‌ها انجام شده، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو تاکید کرد و گفت: در محور‌های اردبیل-خلخال، حد فاصل گردنه بودالالو تا خلفلو، محور امیر کندی تا شرفه در شهرستان گرمی و محور قره آغاج تا سربند شرایط جوی مه آلود و محدودیت دید حاکم است.

سرهنگ صفوی بیان کرد: با توجه به خیس و لغزنده بودن محور‌های مواصلاتی، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت، فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

او با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند؛ گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.