سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود اولین تیمهای خارجی مسابقات جهانی ورزش زورخانه ای

اولین تیمهای خارجی مسابقات جهانی ورزش زورخانه ای وارد کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، تیمهای اوگاندا و تانزانیا به منظور حضور در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شب گذشته وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
سرپرست فنی این دوره از مسابقات در دومین جلسه ستاد اجرایی که با حضور تمامی اعضا در محل اداره ورزش و جوانان بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اردوی آماده سازی این تیم از امروز تا ۲۷ دی ماه در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی خواهد بود.

الیاس امیرآبادی افزود: مابقی تیم ها نیز بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از امروز وارد کشورمان شده و در استان های مختلف اردو می زنند.

او زمان پذیرش تیم ها در بجنورد را از تاریخ ۲۸ دی ماه اعلام کرد و اظهار داشت: ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ روز ۲۹ دی ماه نیز وزن کشی، ساعت ۱۸ کلینیک مربیان و ساعت ۱۹:۳۰ کلینیک داوران برگزار خواهد شد.

امیرآبادی افزود: مسابقات تیمی زورخانه ای و سنگ گیری روی تشک نیز صبح روز ۳۰ دی ماه برگزار و ساعت ۱۶ تا ۱۷ همان روز مسابقات تیمی و هنرهای فردی و ساعت ۱۸ تا ۲۰ مسابقات هنرهای فردی و سکوی رشته تیمی را خواهیم داشت.

اوگفت: همچنین ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ روز یکم بهمن ماه مسابقات مهارت های فردی و کشتی پهلوانی و ۱۶:۳۰ تا ۲۰ ادامه مسابقات کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و سکوی مهارت های فردی برگزار می شود.

او اظهار داشت: ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ روز دوم بهمن ماه نیز مسابقات کشتی پهلوانی و ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ فینال کشتی و مراسم اختتامیه و سکوی کشتی را خواهیم داشت.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی یادآور شد: همچنین برنامه ریزی لازم شده تا در صورت نیاز تیم های خارجی به اردو در زورخانه های استان ساماندهی شوند.

سرپرست فنی سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی افزود: مسابقات مهارت های فردی ورزش های زورخانه ای در رشته‌های چرخ چمنی، چرخ تیز، کباده، سنگ، میل گیری سنگین و میل بازی و مسابقات کشتی پهلوانی در اوزان مختلف ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و مثبت ۹۰ خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه حتی ریالی از اعتبار استانی و هیات برای مسابقات هزینه نمی شود، تصریح کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم چند تن از ورزشکاران بومی استان را در تیم کشورمان داشته باشیم.
گفتنی است در این نشست احکام سرپرستان ۱۶ کمیته اجرایی ذیل ستاد اجرایی به آنها اهدا و شرح وظایف هر کدام از کمیته ها به آنها اعلام شد.
سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیست و هشتم دی ماه تا دوم بهمن ماه به میزبانی خراسان شمالی در محل سالن دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.