سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کارگیری تجربه‌های بین المللی برای رشد پارک علم و فناوری

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری: باید برای رشد پارک علم و فناوری در استان از تجربیات دنیا استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پارک علم و فناوری استان در آینده توسعه می یابد و هر چه قاعده‌های علمی بیشتری در آن رعایت شود، رشد بیشتری خواهد داشت.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با اعضای پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای رشد پارک نباید تنها متکی به تجربه‌های ایران بود و باید از تجربه‌های همه دنیا استفاده کرد.

او اضافه کرد: برای حرکت به سمت موفقیت باید بیش از گذشته، عناصر موفقیت پارک‌های علم و فناوری دیگر کشور‌ها بررسی، بدل سازی و شبیه سازی شوند.

آیت الله ملک حسینی به موضوع صنعت و اقتصاد دانش بنیان هم اشاره کرد و افزود: بشر اقتصاد و صنعت خود را به دانش بنیان و غیر دانش بنیان تقسیم می‌کند در حالی که مگر می‌شود صنعت و اقتصادی غیر از دانش بنیان باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید در کنار هر عاملی که سرعت، بهره وری و بهرمندی انسان‌ها از یک صنعت را افزایش می‌دهد، دانشی نیز وجود داشته باشد در غیر این صورت توانمندی‌های انسان به هدر می‌رود.

 

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.