سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان صورت گرفت:

امضای تومار با عنوان انتقام سخت و محکومیت ترور سردار سلیمانی

مسئول بسیج اساتید تویسرکان از تهیه تومار محکومیت عوامل شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حجت بت شکن، مسئول بسیج اساتید تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصاً شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اعلام انزجار از ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش گفت: راه شهدا راه عزت، اقتدار، آزادگی و راه امام حسین (ع) است.

او ادامه داد: نسل امروز مخصوصاً دانشجویان باید زندگی شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند چرا که تأسی به شهدا در زندگی آرامشی را در روح و روان انسان بوجود می‌آورد.

مسئول بسیج اساتید تویسرکان افزود: راه و هدف شهدا مبارزه با استکبار جهانی است که دانشجو با علم و قلمش باید این راه را بپیماید و به جهانیان ثابت کند که ما از راهی که انتخاب کردیم دست نخواهیم کشید و امروز هم قسم می‌شویم که انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش را به سختی از آمریکا خواهیم گرفت و آمریکا باید تاوان این اشتباهش را با خروج از منطقه بپردازد.

بت شکن ادامه داد: تومار محکومیت عوامل شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر سر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان تهیه شده است که دانشجویان و اساتید ضمن اعلام آمادگی دفاع از اسلام و سرزمین‌های اسلامی آن را امضا می‌کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.