سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین اطفا حریق،جستجو ونجات و مقابله با آلودگی نفتی در بندر بوشهر اجرا شد

تمرین عملیاتی اطفا حریق، جستجو ونجات، مقابله با آلودگی نفتی و کنترل شرایط اضطراری در بندر بوشهر اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تمرین عملیاتی اطفا حریق دریایی و خشکی، جستجو و نجات دریایی، مقابله با آلودگی نفتی و کنترل شرایط اضطراری در در اسکله شماره ١ بندر بوشهر به اجرا درآمد.

محمد قاسمی افزود: در این تمرین، تیم‌های عملیاتی با آمادگی کامل حضور یافتند وضمن اجرای دقیق موارد منطبق با استاندارد‌های روز عملیات را طبق  برنامه و در زمان تعیین شده با موفقیت به پایان رساندند.

او عنوان کرد: با توجه به گستردگی این مانورعملیاتی، تیم‌های حفاظت و ایمنی()HSE بندر، آتشنشانی، شش فروند یدک کش و قایق‌های خدماتی، دو فروند قایق جستجو و نجات دریایی، تیم‌های مقابله با آلودگی نفتی، گارد و انتظامات، بخش ISPS، تیم‌های فنی مهندسی، خدمات و پشتیبانی و امور بندری مشارکت فعال داشتند.

 معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: آتش سوزی در کشتی‌های حامل فرآورده نفتی از جمله حوادثی است که می‌تواند در مدت زمان کوتاه صدمات بسیار جبران ناپذیری به نیروی انسانی، تاسیسات، تجهیزات و باعث خسارات و تلفات مالی و جانی فراوانی شود، از اینرو آمادگی همه جانبه تیم‌های عملیاتی به منظور مقابله با حوادث احتمالی، اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

قاسمی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی بندر بوشهر با آموزش‌های مستمر و مانور‌های دوره ای که برگزار می‌شود همیشه در آمادگی کامل هستند تا روند خدمات دهی در بنادر در امنیت کامل انجام پذیرد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.