سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان اضطراری بیش از ۴ هزار نفر در محور مشهد- تربت حیدریه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:دیشب بر اثر شدت بارش برف در جاده مشهد- تربت حیدریه ۴ هزار و ۶۲۰ نفر اسکان اضراری داده شدند.

دکتر سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:دیشب در پی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دو پایگاه بین شهری کامه و گرماب و ۸ تیم امداد از محل شعبه به امداد رسانی افراد گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

او تصریح کرد:به دنبال مسدود شدن مسیر رفت و برگشت جاده تربت حیدریه به مشهد تعداد ۳ هزارو ۴۵۰ نفر در این محور گرفتار شدند که تا ساعت ۷ صبح امروز این تعداد به ۴ هزارو ۶۲۰ نفر افزایش یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۴۵۰ نفر از این افراد در تربت‌حیدریه و سایر مسافران گرفتار در برف در جاده تربت حیدریه به مشهد در مدارس، مساجد و سالن‌های ورزشی رباط سنگ و هچنین تعدادی از این افراد نیز در روستا‌های کامه سفلی و علیا، و تروسک اسکان داده شدند.

احمدی افزود: در این امداد رسانی بالغ بر ۲۰۰۰ تخته پتو ۵۰۰ بسته خرما و. در بین مسافران توزیع گردید.

او تصریح کرد:این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و تا ۷ صبح امروز ادامه داشت.

بارش برف و باران در خراسان رضوی از عصر روز جمعه در خراسان رضوی آغاز شد و طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تا پایان روز دوشنبه این هفته ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.