سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام:

رانندگان از مسیر‌های جایگزین محور ایلام – سرابله استفاده کنند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور اجرای عملیات انفجار، ریزش و ترانشه برداری محور ایلام - سرابله از مورخ ۲۴ دیماه الی ۴ بهمن ماه سال جاری رانندگان از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به منظور اجرای عملیات انفجار، ریزش و ترانشه برداری محور ایلام - سرابله، رانندگان به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ شب و از تاریخ ۲۴ دی ماه الی ۴ بهمن ماه سال جاری  مسدود می باشد.

او ادامه داد: مسیر‌های جایگزین این محور به ترتیب عبارت است از ایلام - ایوان - تونل اربعین - اسلام آباد و بالعکس و همچنین مسیر ایلام - جاده قدیم سرابله -شهرسرابله - شباب - حمیل و بالعکس می‌باشد.

همتی زاده مطرح کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند که در تاریخ های مذکور از محورهای جایگزین استفاده نمایند تا با مشکل خاصی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: از رانندگان محترم خواهشمندیم در مسیر‌های جایگزین با رعایت صبر و حوصله و توجه به تابلو‌های نصب شده در این محور‌ها به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند .

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.