سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسیر آزادشده سوری: دوران حضور آمریکا در منطقه رو به پایان است

اسیر سوری آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفته و تاکید کرد دوران حضور آمریکا در منطقه رو به پایان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المنار، صدقی المقت، اسیر سوری که پس از گذشت ۳۲ سال از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران تأکید کرد دوران حضور آمریکا در منطقه رو به پایان است.

این اسیر سوری در مصاحبه اختصاصی با این شبکه گفت: «پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای تبعید شدن به دمشق در قبال آزاد شدنم را نپذیرفتم چرا که من به تعیین شرط و شروط از سوی دشمن رضایت نمی‌دهم و با اجرایی نشدن شرط دشمن، پیروزی بزرگی کسب شد.»

وی افزود: «به دشمن صهیونیستی اعلام می‌کنم منطقه اشغالی جولان و فلسطین بخشی از اراضی عربی هستند و با آزادسازی همه سرزمین فلسطین، بر دشمن پیروز خواهیم شد.»

اسیر آزاد شده فلسطینی تأکید کرد: «دوران حضور آمریکا در منطقه رو به پایان است و ما در آستانه کسب پیروزی تاریخی در سوریه قرار داریم.»

المقت همچنین شهادت سردار سلیمانی را صادقانه به ملت و دولت ایران تسلیت گفت و وعده داد که به خون شهدا وفادار باقی خواهیم ماند.

المقت پس از آزادی در مصاحبه با المیادین نیز گفته بود: «با تلاش بشار اسد بدون قید و شرط آزاد شدم. رئیس‌جمهور سوریه ثابت کرد قویتر از اشغالگران است. از تلاش‌های روسیه و شخص ولادیمیر پوتین هم تشکر می‌کنم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.