سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری؛

تشکیل ۸۰۹ پرونده مرتبط با آسیب در پایگاه‌های اورژانس کردستان

معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان از تشکیل ۸۰۹ پرونده مرتبط با آسیب در پایگاه های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان گفت: در سال جاری تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی استان، چهار هزار و ۷۴۴ بار به صدا در آمد تا کارشناسان این بخش به متقاضیان خدمات مشاوره‌ای رایگان در حوزه آسیب‌های اجتماعی ارایه کنند.

محسن شجاعی گفت: بیش از ۷۰ درصد موضوع این تماس‌ها اختلافات خانوادگی، همسرآزاری، کودک‌آزاری بوده و مواردی مثل فرار از خانه و مسائل عمومی در رده‌های بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۸۰۹ پرونده مرتبط با آسیب در پایگاه‌های اورژانس اجتماعی استان تشکیل شده است، افزود: در مجموع ۲۴ هزار خدمت با موضوعات مختلف در این پایگاه‌ها ارائه شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان اضافه کرد: ۵۲۷ مورد مراجعه مستقیم به مراکز سیار نیز انجام شده است، ضمن اینکه ۲هزار و ۲۳۶ خدمت از جمله مددکاری و مشاوره به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

او یادآور شد: خط تلفن اورژانس اجتماعی خط مداخله است و موضوعی که مطرح می‌شود یا به خط تلفن مشاوره (۱۴۸۰) ارجاع داده می‌شود و یا اینکه در صورت نیاز فرد به مرکز مداخله برای رفع مشکل دعوت خواهد شد.

شجاعی تاکید کرد: همچنین در صورت نیاز تیم مددکاری و روان شناسی مرکز به منظور مداخله در مشکل مورد نظر به صورت مستقیم در مکان مورد نظر فرد تماس گیرنده حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.