سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۳۷۱ مددجوی قائمشهری از تسهیلات اشتغال

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر گفت: ۳۷۱ مددجوی قائمشهری در ۹ ماهه امسال از تسهیلات اشتغال در این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر بااشاره به بهره مندی ۳۷۱ مددجوی قائمشهری از تسهیلات اشتغال، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، صنفی و دامداری بوده است.

او افزود: تسهیلات اشتغال به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بانکی، توسعه اشتغال روستایی، اعتبارات صندوق امداد ولایت در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد قائمشهر شناسایی مددجویان مستعد خودکفایی و تعیین درجه مهارت و توان اجرایی، رسیدگی و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان، ارتقاء سطح آگاهی‌های علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان را از جمله اهداف ارائه خدمات آموزشی برشمرد.

او با بیان اینکه به ۳۲۱ نفر خدمات آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد، گفت: این آموزش‌ها از ابتدای سالجاری تاکنون در بخش‌های کامپیوتر، پرورش زنبور عسل، صنایع دستی، خیاطی به مددجویان ارائه شد.

او افزود: در برنامه آموزش‌های فنی حرفه‌ای، مددجویان دارای ظرفیت و مستعد، شناسایی و با هزینه این نهاد به آموزشگاه‌های طرف قرارداد معرفی و از دوره آموزشی بهره مند می‌شوند.

در قائمشهر ۹۷۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.