سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروریختن سقف یک منزل مسکونی در شهرستان دلگان/ حادثه تلفات جانی نداشت

معاون جمعیت هلال احمر دلگان گفت: در پی بارش های امروز سقف یک باب منزل خشتی و گلی در روستای گَز شاهان از توابع بخش مرکزی این شهرستان فروریخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، خدابخش نیکوکار معاون جمعیت هلال احمر دلگان بااشاره به اینکه امدادگران ما در حال برآورد و ارزیابی خسارت و رسیدگی به مشکلات مردم هستند گفت: خوشبختانه در این حادثه فرو ریختن منزل مسکونی روستائی به کسی آسیبی وارد نشده است.

او به ساکنان منازل خشت و گلی توصیه کرد: در زمان وقوع بارش ها به مکان های ایمن پناه ببرند.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دلگان گفت: با توجه به پیش بینی و  احتمال تخریب برخی زیرساختهای آب روستایی و شهری، بر اثر شدت  بارندگی امروز عصر و فردا، شهروندان دلگانی از هم اکنون نسبت به ذخیره آب کافی در مخازن منازل خود اقدام کنند.

مجتبی شجاعی افزود: تمامی اعضا مدیریت بحران دلگان به صورت آماده باش بوده و تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بحرانی پیش بینی شده و ارزیابی ها به صورت منظم از وضعیت بارندگی و ... در حال انجام و اطلاع رسانی به موقع به شهروندان صورت خواهد پذیرفت.

او با اشاره به اینکه مدارس دلگان در روز شنبه در نوبت های صبح و عصر تعطیل هستند و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد و واحد سمای آن در دلگان لغو شده اند اظهار داشت: طبق برنامه ریزی و ابلاغ صورت گرفته تمامی مدیران و پرسنل ادارات دلگان شبانه روز در خدمت مردم و آماده پاسخگویی و اقدام به موقع هستند و علاوه بر مدیران عضو ستاد بحران، سایر مدیران دستگاههای دیگر به عنوان نماینده ویژه فرماندار از امروز عصر در سطح روستاها و مناطق حضور می یابند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.