سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان:

جای سیلی سردار سلیمانی بر صورت آمریکا ماند

امام جمعه همدان گفت: با شهادت سردار سلیمانی و اقدام هوشمندانه سپاه در دفاع از کشور جای سیلی ایران بر صورت آمریکا ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثق،امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان  گفت: تقویت بنیه نظامی به معنای نفی مذاکره نیست و شهادت سپهبد سلیمانی ضرورت تقویت بنیه دفاعی و نظامی را آشکار کرد، اما این به معنای نفی مذاکره نیست.

او با اشار به اینکه  یکی از درس‌های شهادت سردار مقاومت این است که ایران نیازمند تقویت قدرت و بنیه نظامی است افزود: شهادت سلیمانی نشان داد که دنیای امروز تنها دنیای مذاکره نیست و مذاکره وقتی درست پیش می‌رود که ابتدا پشتوانه‌های قوی نظامی تقویت شود.

امام جمعه همدان با تقدیر از حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی گفت: این ملت شریف با حضور خود در این آیین چشم جهانیان را به حیرت و تعجب واداشتند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف فرهنگ، مقاومت، مجاهدت، آسیب‌ها و خدمات اجتماعی حضور داشت و این شخصیت اهل فرهنگ، مجاهدت و مقامت، جنگ با مستکبران و حضور جدی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان از سیل و زلزله بود.

امام جمعه همدان افزود: شهید سلیمانی طلایه دار جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم جهانی بود و کینه دشمن از امثال سلیمانی‌ها به خاطر مبارزه آن‌ها با تروریسم است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: به شهادت رساندن اسوه مبارزه با تروریسم نشان داد که که دولت آمریکا پیوند عمیق با داعش دارد و داعش ساخته و پرداخته آن‌ها است.

او با بیان اینکه شهادت سلیمانی درس مهمی برای همه سیاسیون داشت، اضافه کرد: آمریکا به هیچ وجه معتقد و پایند به تعهدات بین المللی نیست به گونه‌ای که یک میهمان رسمی (سردار سلیمانی) را در عراق ترور می‌کند.

او  تاکید کرد: با وجود سال‌ها تلاش برای مذاکره توسط دستگاه دیپلماسی، اما آمریکا به راحتی برجام را پاره کرده و بر خلاف قوانین بین المللی عمل کرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: مردم وظیفه دارند وارد میدان انتقام شده و تنها منتظر انتقام گرفتن از آمریکایی‌ها توسط نظامیان نباشند بلکه با حضور حداکثری در انتخابات مشت دیگری بر دهن آمریکا بزنند.

او با تبریک به سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس گفت: با توجه به زنده بودن جریان مقاومت، دشمن هم می‌داند که با شهید کردن عناصر انقلابی حرکت‌های مقاومت متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.