سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع بزرگ رهروان ولایت و عاشقان شهادت در سرخس

در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مردم مرزنشین سرخس با شرکت در اجتماع بزرگ رهروان ولایت و عاشقان شهادت، انزجار خود را از ترور سردار سرافراز توسط جنایتکاران و استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مردم مرزنشین سرخس با شرکت در اجتماع بزرگ رهروان ولایت و عاشقان شهادت، انزجار خود را از ترور این سردار  سرافراز توسط جنایتکاران و استکبار جهانی اعلام کردند و حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از عملیات انتقامی فرزندانشان در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند.
 
در این مراسم که همزمان با دهه فاطمیه از میدان شهید چشک تا مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد عزاداران با لباس رزم و مشت‌های کوبنده شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" سردادند و انزجار خود را از دشمنان ابراز کردند.

عزاداران و سوگواران در ادامه با حمایت از فعالیت‌های شهدای محور مقاومت از جمله سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در برقراری امنیت در منطقه، با پلاکارد‌هایی تحت عنوان قاسم سلیمانی اعلام داشتند راه سردار دل‌ها ادامه خواهد داشت.

همچنین در این اجتماع بزرگ، مردم شهرستان مرزی سرخس در پاسخ قاطع سپاه پاسداران و حمله به پایگاه‌های آمریکای جنایتکار از نیرو‌های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و بر حمایت همه جانبه از نظام اسلامی و پیروی از خط ولایت تاکید کردند.

عزاداران در مصلی نماز جمعه با شعار "‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده "، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست " پیروی خود را از خط امام و رهبری اعلام کردند.

در این مراسم پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
 

 

انتهای پیام//م. ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.