سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا؛

اتلتیکو مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / کامبک فوق العاده شاگردان سیمئونه / فینال مادریدی شد

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید موفق شد با شکست بارسلونا به فینال سوپر کاپ اسپانیا برسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا در دومین دیدار نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در جده عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ -۲ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم به فینال این رقابت‌ها برسد.  بازی در نیمه نخست با احتیاط ۲ تیم همراه بود و هیچکدام نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا حساب کار در نهایت با نتیجه برابر به پایان برسد، نیمه دوم، اما شرایط بسیار متفاوت بود و در همان ابتدای کار اتلتیکو توسط کوکه در دقیقه ۴۶ به گل رسید تا شاگردان سیمئونه از حریفشان پیش بیافتند.  

بارسلونا در ادامه به حملات خود افزود و خیلی زود توسط مسی و در دقیقه ۵۱ گل تساوی را به ثمر رساند، کار در ادامه هم  به سود آبی اناری پوشان دنبال شد و آن‌ها توسط سوارز و در دقیقه ۶۱ دومین گلشان را به ثمر رساندند تا از حریف پیشی بگیرند. این، اما پایان کار نبود و در ادامه آلوارو مورتا در دقیقه ۸۱ و کوره آ در دقیقه ۸۶ موفق شدند تا دروازه بارسلونا را باز کنند و با کامبکی فوق العاده عامل رسیدن اتلتیکو مادرید به فینال این رقابت‌ها شوند. البته پس از گل تساوی اتلتیکو ، بارسا یک گل زد که پس از بازدید در ویدئو چک مردود شد.  

پیش از این بازی و در دیدار نخست نیمه نهایی رئال مادرید شب گذشته موفق شده بود مقابل والنسیا با نتیجه ۳ -۱ برنده باشد و به فینال این رقابت‌ها برسد.  


بیشتر بخوانید: رئال مادرید ۳ - والنسیا ۱ / پیروزی مقتدرانه کهکشانی‌ها و صعود به فینال


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.