سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت رایگان گاز برای واحد‌های تولیدی

فرماندار خوسف گفت: برای اولین بار گاز به صورت رایگان تا درب واحد‌های تولیدی منتقل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شفیعی فرماندار خوسف در جلسه بررسی مشکلات و مطالبات تولید کنندگان آجر در زیرساخت رایگان گاز برای واحد‌های تولیدی خوسف که با حضور برخی مدیران کل برگزار شد گفت: برای اولین بار گازرسانی به صورت رایگان تا درب واحد‌های تولیدی انجام می‌شود در حالی که تا قبل از این سرمایه گذار باید هزینه‌های سنگینی را برای انتقال گاز متحمل می‌شد.

او با بیان اینکه متاسفانه پیگیری‌ها از سمت کوره داران و مردم ضعیف است افزود: باید ارتباط بخش‌های تولیدی با ادارات تقویت شود.

شفیعی با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در سفر آقای نوبخت به استان گفت: برای ساخت این واحدها، نیاز به آجر است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

فرماندار خوسف بیمه کارگران، نبود کارگر، کمبود خاک، کمبود سوخت برای کوره‌ها و ماشین آلات، مالیات‌های سنگین، عدم استفاده ادارات دولتی از تولیدات بومی و عدم پرداخت تسهیلات کم بهره را از مهمترین مشکلات کوره داران و تولید کنندگان آجر در استان عنوان کرد.

معاون ادره کل صمت نیز در این جلسه گفت: مشکل کمبود خاک را حل خواهیم کرد.

پارسا افزود: هم اکنون تسهیلات فقط برای کارگاه‌های صنعتی آجرپزی در حال پرداخت است که به زودی واحد‌های صنفی هم از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

معاون ادره کل صمت خواستار تشکیل انجمن صنفی کوره داران و آجرپزان شد تا از این پس مشکلات آن‌ها در قالب این انجمن انجام شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.