سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۵۰ هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای استان اصفهان به خارج از کشور

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت:امسال بیش از ۵۰ هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای به ارزش ۵۰ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، یکی از اهداف مهم سازمان جهادکشاورزی را صادرات محصولات گلخانه‌ای به کشور‌های همسایه به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس دانست و گفت: امسال بیش از ۵۰ هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای به ارزش ۵۰ میلیون دلار به کشور‌های هدف صادرات ارسال شده است.

احمدرضا رییس زاده افزود: بازار هدف صادرات محصولات گلخانه‌ای در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه ارزش صادرات محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای را نمایان می‌سازد.

او گفت: همچنین تاکنون ۲۹۱ طرح توسعه و احداث واحد‌های گلخانه با ۴۴۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل و به ویژه بانک کشاورزی ارجاع شده که ۷۹ طرح با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان به انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات جهت احداث گلخانه منجر شده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، حمایت از تولید محصولات گلخانه‌ای و توسعه واحد‌های گلخانه‌ای را از اولویت‌های مهم این سازمان دانست و افزود: تسهیل گری در روند صدور پروانه تأسیس واحد‌های گلخانه‌ای و دریافت مجوز‌های لازم در کمترین زمان ممکن و صدور آن در مدت یک ماه در سازمان نظام مهندسی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.