سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت شهروندان خراسانی از امضای طوماری خطاب به سازمان ملل در محکومیت ترور سردار سلیمانی

پویش سیاسی اجتماعی امضای طومار خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد در محکومیت ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مورد حمایت گسترده شهروندان در خراسان رضوی قرار گرفت.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهددر قالب این کمپین خطاب دبیرکل سازمان ملل متحد نوشته شد:  سردار قاسم سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی بوده است، محبوبیت سرشار او بین مردم ایران و سوگواری ملی که در فقدان او شکل گرفته است ناشی از عمری خدمت و مجاهدت در جهت تامین امنیت جهانی است، اما شخصیت بزرگوار و عزتمند او محبوبیتش را به فراتر از مرز‌های ایرانی کشیده بود و در غرب آسیا، خاورمیانه و سایر نقاط دنیا دل وجدان‌های بیدار و مردمانی که در معرض آسیب‌های زورگویی، تجاوز و ترور بودند را ربوده بود.

در ادامه این کمپین چنین آورده شده است: "بدون شک در سال‌های گسترش تروریست‌هایی نظیر داعش و النصره تامین و بازگشت امنیت جهانی مدیون اوست در این شرایط و پس از ترور مهم‌ترین چهره مبارزه با تروریسم در خاورمیانه بیم و احتمال فراوانی از بازگشت و تجدید قوای داعش، القاعده و گروه‌های مسلح تروریستی نمایان شده است. " 


در قسمتی از این نوشته آمده است: سردار قاسم سلیمانی به دعوت دولت عراق و برای یک بازدید رسمی در این کشور حضور یافت و ترور او، کشتن یک مقام رسمی در یک سفر دیپلماتیک توسط کشور ثالث به جز سوء استفاده از قدرت توسط ایالات متحده آمریکا معنایی ندارد.

"دولت ایالات متحده آمریکا و شخص رییس جمهوری این کشور در شرایطی مسئولیت ترور سردار سلیمانی را بر عهده گرفته است که دهه‌هاست مردم خاورمیانه اسیر سیاست‌ها و اعمال غیر انسانی این دولت هستند.

در پایان این نوشتار خطاب به دبیر کل سازمان آمده است: پاسخ کوبنده نشانه‌ای از عدل است و ما قویا خواستار برخورد سخت و مجازات دولت ایالات متحده آمریکا و شخص دونالد ترامپ و نیرو‌های تروریستی که در این جنایت نقش داشته اند هستیم لذا در این برهه از سازمان ملل متحد توقع آن می‌رود که با  عاملان این جنایت مقابله کند و اقدام تروریستی دولت آمریکا با مجازات پاسخ داده شود.


انتهای پیام//م.م

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.