سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان :

آماده باش دستگاه‌های اجرایی و امدادی هرمزگان برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل امشب به استان، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان و فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رضا مدرس، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل امشب به استان، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان و فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

رضا مدرس افزود: به فرمانداران تاکید شده باتوجه به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، برخورد صاعقه، طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها و مواج شدن دریا در هرمزگان، درخصوص اجتناب از رفتن به مناطق مرتفع و رفت وآمد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها وهمچنین رفت وآمد ایمن دریایی اطلاع رسانی لازم انجام شود.

او گفت: همچنین باتوجه به شرایط جوی پیش رو در استان هرمزگان، مردم باید نکات ایمنی را رعایت و تا حد امکان از رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

معاون استاندار هرمزگان افزود: طبق اخطاریه شماره ۱۰ هواشناسی هرمزگان، با تاثیرموج ناپایدار از شامگاه امروز پنجشنبه بارندگی در استان آغاز و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهدداشت.

مدرس گفت: با ورود این سامانه بارشی بویژه در جمعه و شنبه در بیشتر نقاط هرمزگان بارش نسبت شدید باران، آبگرفتگی معابر، گاهی بارش تگرگ، وزش تندباد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.