سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خروج آمریکا از منطقه، انتقام اصلی ترور سردار سلیمانی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: انتقام اصلی ترور سردار سلیماین، خارج شدن نیروهای آمریکا از منطقه خواهد بود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم اصفهان و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله ایران به پایگاه عین الاسد در راستای انتقام سخت و نظرات مردم در این رابطه، گفت: مردم ایران نسبت به امنیت و استقلال و تمامیت ارضی کشورشان بسیار حساس هستند و از قدیم هم نشان داده‌اند که زیر بار زور و فشار کشورهای دیگر نخواهند رفت.


بیشتر بخوانید: خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سفر با لاریجانی


او افزود: وقتی مردم ایران دیدند که آمریکایی‌ها ناجوانمردانه سردار سلیمانی را ترور کردند، همگی به میزان همان عدد ۹۸.۸ درصدی که به جمهوری اسلامی رای دادند، دوباره با حضور یکپارچه خود در صحنه های مختلف، خواستار مقابله مثل با آمریکا شدند.

حاجی دلیگانی بابیان اینکه انتقام اصلی خارج شدن نیروهای آمریکا از منطقه خواهد بود، اظهار کرد: بنابراین وقتی مردم خبر حمله به قاتلان شهید سردار سلیمانی را شنیدند، خوشحال شده و سر خود را بالا گرفتند.

گفتنی است؛ پس از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، ایران وعده انتقام سخت از قاتلان او را داده بود و در همین راستا پایگاه نظامی آمریکایی عین‌الاسد در عراق را مورد حملات موشکی خود قرار داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آمریکا و اروپاییان و ناتو در منطقه چیزی جز غارت کشورها، تفرقه اندازی بین آنها، تجزیه کشورها و فروش تسلیحات خودشان برای رونق کشورشان را دنبال نمی کنند و بایستی ملتهای منطقه بیدارتر شوند و هرچه زودتر آنها را از کشورشان بیرون کنند