سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوربین مداربسته مساوی امنیت بیشتر

دوربین مداربسته یکی از نیازهای اصلی برای زندگی امروزی است که برای تامین امنیت امری ضرروی است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین مداربسته یکی از نیازهای اصلی برای زندگی امروزی است که باید حتما امنیت را تامین نمود. زندگی امروزه بشر مخصوصا در ایران و شهر تهران نیازمند افزایش امنیت محل کار و زندگی است و لازم است حتما افراد این خصیصه را در زندگی شخصی خود مورد توجه قرار دهند.

امنیت بدون تجهیزات دوربین مداربسته و دزدگیر غیرممکن است و با استفاده از تجهیزات بدوی مانند قفل و درب و... دیگر جوابگو نیست و شما باید امنیت خود را بر اساس مدرنترین تجهیزات و تکنولوژی بروز نگه دارید.

لذا با توجه به این قضیه تیم تخصصی فروشگاه دوربین مداربسته آریا تاسیس و اقدام به تولید دوربین مداربسته INFINITY نموده است تا در کنار شما اماده ارائه خدمات پس از فروش دوربین مداربسته به ایرانیان عزیز باشد.

نصب دوربین مداربسته

ما در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد در قلب بازار دوربین مداربسته تهران راه اندازی گردید و نصب دوربین مداربسته  تخصصی و با کیفیت را در راس فعالیت ها ی خود قرار داده است و برای این فعالیت ها تیمهای تخصصی متبحر و با تجربه ای را تربیت نموده است.

برای نصب دوربین مداربسته شما به نصاب دوربین مداربسته نیاز دارید

نصب دوربین مداربسته نیازمند تخصص و تبحر لازم در زمینه الکترونیک، برق و کامپیوتر است . با توجه به این موضوع حتما باید یک تیم تخصصی در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرد تا شما بتوانید یک نصب دوربین مداربسته خوب داشته باشید.

بدون اینکه شما دانش کافی در زمینه دوربین مداربسته داشته باشید نمی توانید برای محل زندگی و یا محل کار خود یک سیستم دوربین مداربسته متناسب که تمام نیازهای شما را پوشش بدهد انتخاب کنید.

ما به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته  INFINITY آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه دوربین مداربسته است و شما میتوانید هرگونه سوالی که داشتید در زمینه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن را از تیم تخصصی ما بپرسید.

نصاب دوربین مداربسته

شاید تا به امروز متوجه شده باشید که مراقبت و ساخت امنیت دیگر مانند گذشته نیست پس نیاز به نصاب دوربین مداربسته دارید تا کمک شما باشد. امروزه برای ایجاد محیطی امن ابزارهای گوناگونی به کمک بشر آمده است که یکی از آن ها دوربین مدار بسته است . نصب دوربین مداربسته امروزه یک نیاز مهم برای تمامی مشاغل و  زندگی انواع افراد است و حتما باید برای ایجاد امنیت محل کار و زندگی خود اقدام به خرید دوربین مداربسته با کیفیت و دارای پشتوانه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش باشید ، به طوری که با نصب دوربین مدار بسته می توانید مدیریت بهتری بر روی محیط های اداری ، مسکونی ، تجاری و کارگاهی خود بدون حضور شخص خودتان داشته باشید.

شرکت ما به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته INFINITY  با گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته با فعالیت در زمینه واردات، تولید ، فروش مستقیم و نصب دوربین مدار بسته و خدمات پس از فروش تا به امروز توانسته با کسب تجربه بیش از صد ها پروژه نظارت تصویری ، نیروهای متخصصی را تربیت کند که تنها با اجرای پروژه ها رضایت کامل را از مشتریان خود داشته باشیم و تا همیشه در کنار آنان قرار بگیریم. این مجموعه با نصب انواع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ HD و دیگر مدل های آن همیشه این امید را در مشتریان خود قرار می دهد که کاری حرفه ای و تخصصی را برای آنان به ارمغان آورد. با نصب دوربین مدار بسته از طرف ما می توانید انتقال تصویر رایگان و ۱۸ ماه گارانتی تعویض محصولات Infinity  با ضمانت و گارانتی ۱۸ ماه آریا را داشته باشید.

اگر نیاز به نصاب دوربین مداربسته را دارید از ما کمک بگیرید ، زیرا :

  • ایاب و ذهاب رایگان در تهران بابت مشاوره حضوری و نصب دوربین مدار بسته دریافت نمی شود
  • نمایش نمونه تصویر محل شما قبل از نصب دوربین مداربسته و بررسی قیمت به صورت آنلاین قابل مشاهده است
  • انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل صورت می پذیرد
  • قیمت های وارداتی و بدون واسطه
  • ۱۸ ماه گارانتی تعویض طلایی
  • نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت نصب و متخصصین حرفه ای
  • خدمات پس از فروش مادام العمر

خدمات قابل ارائه توسط تیم تخصصی نصب دوربین مدار بسته

هدف اصلی تعمیرگاه ما تعمیر تجهیزات دوربین مداربسته است برخی از خدماتی که توسط تعمیرگاه دوربین مداربسته قابل ارائه است :

  • تعمیر دوربین مداربسته AHD
  • تعمیر دوربین تحت شبکه، دوربین IP
  • تعمیر دوربین اسپیددام
  • تعمیر دستگاه DVR
  • ریست کردن رمز دستگاه DVR
  • بروز رسانی دستگاه DVR
  • تعمیر دستگاه NVR
  • تعمیر دوربین مداربسته آنالوگ

با توجه به توانایی و دانش فنی مجموعه تعمیرگاه دوربین مداربسته ، این امکان وجود دارد که برای تعمیر دوربین مداربسته شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام شود.

در صورتی که دچار یکی از خرابی های فوق شده اید می توانید با استفاده از نیرو های متخصص تعمیر دوربین مداربسته فروشگاه ما دستگاه دوربین مداربسته و یا دستگاه DVR را برای شما در محل انجام خواهد داد.

لازم بذکر است که با استفاده از توانمندیهای تعمیرکار دوربین مداربسته فروشگاه  شما میتوانید به راحتی سیستم نظارتی خود را در محل تعمیر نماید.

خدمات پس از فروش دوربین مداربسته

تعمیر دوربین مداربسته در محل نیازمند تجربه و تخصص کافی است لذا تاکید می گردد که نصب دوربین مداربسته خود را به هر تیمی نسپارید، همچنین می تواند برای تعمیر در محل دوربین مداربسته خود به تیم فنی فروشگاه دوربین مداربسته ما بسپارید .

همچنین در صورتی که میخواهید نصب دوربین مداربسته ارزان قیمت داشته باشید میتوانید با فروشگاه جهت خرید و فروش دوربین مداربسته و همچنین نصب دوربین مدار بسته با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت داشته باشید.

شعار ما   : فروش آغاز تعهد است

نصب دوربین مداربسته و اهمیت مشاوره در نصب دوربین مداربسته بسیار ضروری است توصیه می شود که حتما در زمینه نصب دوربین مداربسته خود از مشاوره های تخصصی فروشگاه ما استفاده نماید.

یکی از نیاز های بشر امروزی استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت خود در زمینه محل زندگی و محل کار خود است ما به شما به عنوان کسی که چندین سال است در حوزه دوربین مداربسته فعالیت می کند توصیه میکنیم حتما از یک تیم متخصص در زمینه نصب دوربین مداربسته استفاده نماید و یک نصاب دوربین مداربسته متخصص برای خود انتخاب کنید تا بهترین را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.