سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون پاک سردار سلیمانی و یارانش برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ریخته شد

امام جمعه هادی شهر گفت: همان طور که خون مقدس حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) برای بقای ولایت امیرالمومنین (ع) و اسلام، تقدیم شد، خون پاک سردار سلیمانی و یارانش برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ریخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسین آزادی کناری امام جمعه هادی شهر در یادواره شهدای سجاد محله بهنمیر، گفت: این قدرت خون پاک و نفس زکیه سردار سلیمانی بود که ابتدا تفرقه و دودستگی بین مردم ایران و منطقه را از بین برد و بعد زمینه اخراج آمریکا از عراق را ایجاد کرد و در گام دوم موجب نابودی اسراییل در آینده‌ای نزدیک خواهد شد.

او با اشاره به اینکه سردار سلیمانی سرباز ولایت بود، افزود: این شهید والامقام با همراهی یاران با وفایش، شهدا و مدافعان حرم توانست حکومت داعش را ساقط کند، اما فتنه‌ها به این سادگی از بین نرفت و وقتی دشمن، صدور انقلاب اسلامی را دید، سعی کرد بین کشور‌های مقاومت اسلامی اختلاف ایجاد کند.

امام جمعه هادی شهر یکی از اهداف امام خمینی را برای تاسیس جمهوری اسلامی، زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و بیداری ملت‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی و دیگر همراهانش، موجب اتحاد و همدلی عمیق بین کشور‌های عضو مقاومت اسلامی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.