سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان مطرح کرد؛

وقوع ۴۳ مورد حریق و حادثه در سمنان

سعید اسماعیل پور از وقوع ۴۳ مورد حریق و حادثه در سمنان طی بازه ۱۵ روز گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۴۰ نفر امدادرسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه ۴۳ مورد حادثه و حریق طی ۱۵ روز گذشته در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، گفت: طی دو هفته گذشته تعداد نجات‌یافتگان در این عملیات‌ها ۴۰ نفر (مرد و زن) گزارش می‌شود که توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند.

او بابیان اینکه یک هزار و ۵۲۲ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان گرفته‌شده است، افزود: از این میان ۴۳ مورد تماس‌ها عملیاتی شده است که آتش‌نشانان این سازمان در ساعات مختلف از شبانه روز به کمک همشهریان سمنانی شتافتند و امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه در مجموع حوادث اتفاق افتاده در این مدت ۲۲ مورد مربوطه به محبوسی در کابین آسانسور و اماکن می‌شود، ابراز داشت: حریق ضایعات و تصادفات هرکدام با پنج مورد در رتبه بعدی حوادث قرار دارند که در سطح شهر توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.

اسماعیل پور از ساخت دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهر سمنان خبر داد و تصریح کرد: میدان کشاورز نزدیک به شهرک غرب سمنان دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و ایستگاه آتش‌نشانی مسکن مهر نیز در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

او بابیان اینکه به لحاظ امکانات و تجهیزات وضعیت آتش‌نشانی سمنان مطلوب ارزیابی می‌شود، افزود: در حوزه نردبان بلند یکی از کمبود‌هایی که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.