سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون قایق رانی خبر داد؛

حضور ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک قایق رانی

علیرضا سهرابیان گفت: ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قایق رانی در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده آماده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایق‌رانی و اسکی روی آب در حاشیه مراسم مجمع انتخابات رئیس هیئت قایقرانی استان سمنان با بابیان اینکه کسب سهمیه المپیک از فروردین امسال آغاز می‌شود، گفت: فروردین و اردیبهشت سال آینده زمان طلایی برای بهبود سهمیه المپیک قایق‌رانی ایران است.

او بابیان اینکه اسفندماه امسال مسابقات کسب سهمیه در بخش قایق بادبانی به میزبانی ابوظبی برگزار می‌شود، افزود: احمد احمدی از ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند که علیرغم کار بسیار دشواری که پیش رودارند برای ایشان موفقیت و کسب نتیجه مطلوب آرزومند هستیم.

رئیس فدراسیون قایق‌رانی و اسکی روی آب بابیان اینکه ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در فروردین و اردیبهشت‌ماه آمادگی کامل را دارد، ابراز داشت: می‌توان گفت سطح ورزشکاران ایرانی مطلوب است که می‌بایست برای کسب سهمیه المپیک این تلاش‌ها بیشتر شود.

سهرابیان بابیان اینکه ایران یک سهمیه در مسابقات پاراالمپیک قایق رانی در بخش آب‌های آرام و پاراکانو دارد، اضافه کرد: فروردین و اردیبهشت امسال ایران برای کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک به میدان خواهد رفت.

گفتنی است، در مجمع انتخابات رئیس هیات قایقرانی استان سمنان، علی اصغر کاظمی با کسب ۱۰ رای از مجموع آراء توانست به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.