سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش بهزیستی به افزایش سهمیه بنزین معلولان

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور درباره سهمیه بنزین معلولان توضیحاتی داد.

محمد نفریه معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سهمیه بنزین معلولان اظهار کرد: سهمیه بنزین پلاک ویژه ها افزایش پیدا کرد اما این سهمیه کم است و ما درخواست بررسی مجدد دادیم.

او بیان کرد: معلولانی که پلاک ویژه ندارند برای دریافت پلاک باید اقدام کنند، اگر در کمیسیون پزشکی و توانبخشی بهزیستی پرونده دارند بعد از بررسی نوع و شدت معلولیت به پلیس راهور برای دریافت پلاک معرفی می‌شوند.


بیشتربخوانید: جزئیات سهمیه بندی بنزین برای افراد دارای معلولیت


نفریه ادامه داد: به معلولانی که شدت معلولیتشان شدید، خیلی شدید باشد و دارای معلولیت جسمی_حرکتی، نخاعی و ذهنی باشند پلاک ویژه معلول داده می‌شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: علاوه بر سهمیه برای خودروهای پلاک ویژه، برای سرویس های روزانه مراکز و خودروهای مراقبین بهزیستی که روزانه از مددجویان بهزیستی در منزلشان بازدید می‌کنند، درخواست سهمیه بیشتر داشتیم که هنوز سهمیه تعلق نگرفته است و این سهمیه برای پلاک ویژه ها نیز کم است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمدرضاغلامی صالح
۲۱:۴۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای مورسکیلت سهمیه میدین حقیر نیز مدجوی هستم داری موتور سکیلت آیا به آنها تعلق میگیره باتشکرازشماالتماس دعا
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سال 98 داره تموم میشه بودجه قانون حمایت از معلولان پرداخت نشده ظاهرا تو بودجه 99 هم تنها 70درصد کل بودجه مورد نیاز گنجونده شده تا کی تبعیض؟داریم تو فقر دست و پا میزنیم