سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه نخست کشوری در رسیدگی به شکایات مردمی

استان چهارمحال و بختیاری رتبه نخست کشوری را در رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار، از کسب رتبه نخست کشوری در رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ خبر داد و گفت: این اداره کل در زمینه رضایتمندی مردمی در بررسی شکایات هم، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

او با تأکید بر نظارت همگانی بر بازار افزود: نظارت گروه‌های بازرسی بر بازار این استان در ماه‌های پایانی سال تشدید می شود.

رستمی، دایر کردن نمایشگاه توزیع کالا‌های ضروری مردم در روز‌های پایان سال از ۱۷ تا ۲۳ اسفندماه، ایجاد و توسعه میادین تره‌بار در مرکز شهر شهرکرد به منظور تعادل بخشی به قیمت میوه و کوتاه کردن دست واسطه و تشدید نظارت بر قیمت مایحتاج مردم در فرایند عرضه و تقاضا را از مصوبات این نشست اعلام کرد.

گفتنی است: هم اکنون ۱۶۶ اتحادیه، ۹ اتاق اصناف و بیش از ۳۳هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال می باشد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.