سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) :

بیرون راندن آمریکا از منطقه همان "انتقام سخت"است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) مشهد گفت: انتقام سخت همان ادامه راه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است لذا تمام نیرو‌های آمریکایی باید منطقه را ترک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) مشهد  در حاشیه تجمع بزرگ مردمی مشهد در حمایت از سپاه پاسداران و تداوم انتقام، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف مقابله با تهاجم خصمانه آمریکا که منجر به شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی شد، از انجام هیچ اقدامی فروگذار نیست.
 
سردار نظری افزود: ما نماینده مردم هستیم و سپاه پاسداران هر اقدامی را انجام می‌دهد در جهت ارتقاء قدرت نظام و همین مردم است.

او با تأکید بر اینکه اتکای ما طی این ۴۰ سال به مردم بوده است و همچنان بر مردم اتکا داریم، تصریح کرد: اعتقاد داریم که دست قدرت الهی از آستین مردم بیرون می‌آید لذا ما مدیون مردم هستیم و همیشه ما را شرمنده خود کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: حمایت مردم همیشه پشتوانه سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی بوده و هست و این حمایت انشا الله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه می‌یابد تا بتوانیم انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب اصلی که همان حکومت حضرت مهدی (عج) است، متصل کنیم.

سردار نظری با اشاره به اینکه نظام اسلامی در بطن خودش مردمی است و اقدام امروز سپاه در واقع خواسته مردم بود، افزود: حمله موشکی امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع آمریکا همانند فرموده مقام معظم رهبری (مدظله) تنها سیلی بود بر اقدامات خصمانه آمریکا و در واقع تازه شروع کار است.

او تصریح کرد: سیلی اصلی و انتقام سخت همان ادامه راه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که حتماً تمام نیرو‌های آمریکایی باید منطقه را ترک کنند و تا تحقق اهداف این شهید بزرگوار، راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.