سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمکی در مراسم یادبود شهید سلیمانی:

شهادت سردار سلیمانی معادلات آمریکایی‌ها را بهم ریخت

وزیر بهداشت گفت: شهادت سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام معادلات آمریکایی‌ها و دشمنان را در منطقه بر هم زد.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به شأن بالای شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی از یک جایگاه بالا و یک بینش بزرگ سیاسی برخوردار بود.

او ادامه داد: سردار سلیمانی می‌دانست که زمان زیادی برای خدمت به مردم برایش باقی نمانده است به همین دلیل تلاش زیادی در خدمت‌رسانی به مردم در طول سال‌های زندگی‌اش انجام داد.
 
نمکی با بیان اینکه برخی از افراد این تصور نادرست را داشتند که شهید سلیمانی برای ریاست جمهوری کاندید می‌شود، گفت: وقتی به گوشش رسید که برخی تصور می‌کنند که وی کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؛ از شنیدن چنین مطالبی می‌خندید زیرا او عاشق شهادت بود.
 
او ادامه داد: شهید سلیمانی در نبرد با دشمنان تا خط مقدم جبهه‌ها می‌رفت و این مسئله نشان دهنده شجاعت وی بود. افزون بر این تواضع و فروتنی از دیگر ویژگی‌های خوب وی بود؛ این شهید بزرگوار سرشار از صداقت، یکرنگی و پاکی بود .

شهادت سردار سلیمانی معادلات آمریکایی‌ها را بهم ریخت

وزیر بهداشت افزود: آمریکایی‌ها این تصور غلط را داشتند که با شهادت سلیمانی معادلات منطقه به‌هم می‌ریزد و فکر می‌کردند که ایران را می‌توانند از سایر کشور‌های اسلامی جدا کنند، اما همه شما مشاهده کردید که در تشییع پیکر شهید سلیمانی حتی در عراق چه جمعیت زیادی در این مراسم شرکت کرده بودند.
 
نمکی تأکید کرد: سردار سلیمانی در جهان اسلامی وحدت ایجاد کرده بود و پارلمان عراق تصمیمی مبنی بر برون رفت نیرو‌های نکبت‌بار آمریکایی از منطقه گرفت که همگی از دستاورد‌ها و برکت خون شهید سلیمانی است. امروز ما شاهد بودیم که یکی از پایگاه‌های بزرگ و مستحکم دشمن مورد هدف قرار گرفت و این یک دستاورد‌ مهم محسوب می‌شود.
 
او افزود: اینها نشان داد که خانه دشمنان پوشالی است و نباید هیچ حسابی داشته باشند. امیدوارم که آمریکایی‌ها حماقت نکنند، زیرا در صورت حماقت با پاسخ کوبند‌ه‌ای از طرف ما رو به رو می‌شوند.

ایران قصد جنگ افروزی ندارد

نمکی گفت: طبق فرمایش رهبری و دیگر مسئولان ما تصمیم بر جنگ نداریم، اما کوچکترین تعارض را با محکم‌ترین شیوه‌ها پاسخ می‌دهیم و در آن زمان است که دشمن را از کار خود پشیمان می‌کنیم.
 
وزیر بهداشت افزود: اتفاقاتی که امروزه در منطقه رخ داده همگی به نفع انقلاب اسلامی و ایران است و معتقدم که قدرتمندی کشور و انقلابمان مدیون مجاهدت شهید سلیمانی‌هاست.
 
انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.