سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحشت از ایران، واشنگتن را فرا گرفته است

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در اطراف کاخ سفید پس از «انتقام سخت» سپاه

بنا بر اعلام سی‌ان‌ان، پس از انتقام سخت ایران از آمریکا، تدابیر امنیتی در اطراف مقر ریاست‌جمهوری این کشور تشدید شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف کاخ سفید ساعاتی پس از حملات مرگبار ایران به یک پایگاه نظامی آمریکا در خاک عراق خبر داد.

بنا بر اعلام این منبع، نیرو‌های سرویس‌های مخفی آمریکا مجهز به سلاح در ایست بازرسی‌های نزدیک ساختمان کاخ سفید مشاهده می‌شوند.

یک مسئول سرویس‌ مخفی آمریکا در پاسخ به سوالات این رسانه خبری آمریکایی از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد. اما با این حال، گفت: «به نظر وی همه افراد محافظت شده همچنان در شرایط تهدید قرار دارند.»

بامداد جمعه آمریکا عملیاتی تجاوزکارانه نزدیک فرودگاه بغداد انجام داد که در آن ابومهدی المهندس، فرد شماره دوی حشد الشعبی، و ژنرال ایرانی قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، به شهادت رسیدند. بغداد این عملیات را نقض حاکمیت خود خواند و تهران نیز وعده «انتقامی سخت» را داد.

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی صبح امروز در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه و جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، پایگاه هوایی عین الاسد در عراق  را هدف حمله موشکی قرار داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.