سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در بخش راه اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در بخش راه این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تمام راه‌های شریانی استان اردبیل از مطالعات امکان‌سنجی بهره‌مند شده‌اند بطوریکه فاز اول و دوم مطالعات تکمیل و تا سه ماه آینده عملیات اجرایی اکثر این راه‌ها شروع خواهد شد.

او  از احداث تونل دوم  جاده اردبیل – آستارا و بهسازی و تعریض این مسیر تا ۲.۶ کیلومتر خبر داد و گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پروژه برآورد شده که تا پایان امسال عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

حیدری درباره عملیات اجرایی مسیر اردبیل - سرچم نیز اظهارداشت: احداث باند دوم جاده اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر مدنظر قرار گرفته و پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی هم شروع شده است.                                                             

 او  اجرای پروژه سه‌راهی صحرا - گرمی- بیله‌سوار و پارس‌آباد به مشگین‌شهر را یادآور شد و گفت: پارسال مطالعات گرمی - بیله‌سوار به اتمام رسیده و مطالعات جاده سربند – مشگین‌شهر هم در مرحله پایانی است که از سال آینده عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: تا سال ۹۶ کل اعتبارات راه‌های شریانی استان اردبیل ۱۶۰ میلیارد ریال بود که با یک جهش ۱۰ برابری این رقم امسال به هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

حیدری گفت: امسال از منابع پیش‌بینی شده برای توسعه راه‌های استان هزار و ۲۰۰  میلیارد ریال تخصیص یافته و تا پایان فصل اعتبارات ۲۵ درصد باقیمانده جذب خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.