سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور اجرای طرح مهاجرت معکوس؛

تاکید بر اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای سنتی دامداری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات به ۴ هزار و ۵۰۰ واحد دامداری روستایی به منظور اجرای سیاست‌های توسعه روستایی و تحقق طرح مهاجرت معکوس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانگیر شاهمرادی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به  حمایت از دامداری های سنتی روستاهای البرز به منظور  طرح مهاجرت معکوس گفت: با تاکید استاندار البرز حمایت همه جانبه از روستائیان استان در دستور کار استانداری قرار دارد.

 جهانگیر شاهمرادی در جلسه بررسی رفع موانع پرداخت تسهیلات برای واحد‌های دامداری روستا‌های استان افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به حدود ۴ هزار و ۵۰۰ واحد دامداری روستایی به منظور اجرای سیاست‌های توسعه روستایی و تحقق طرح مهاجرت معکوس است که باید با دقت نظر مدیران کل دستگاه‌های ذیربط بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

او افزود: در اجرای طرح مهاجرت معکوس که یکی از الزامات آن حفظ بافت روستاها و جلوگیری از تخلیه و تبدیل روستاها به شهر است، زیرساختهایی باید مدنظر و توجه قرار گیرد که از آن جمله می توان به ارائه خدمات مختلف و همچنین حفظ اشتغال موجود در روستاها اشاره کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز  با بیان اینکه عمده فعالیت روستائیان استان در حوزه کشاورزی و دامداری است، گفت: در حوزه حمایت از دامداری های موجود در استان با همکاری بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در این حوزه به دامداری های سنتی، تسهیلات مورد نیاز اعطا می شود.
شاهمرادی افزود: انتظار می رود بانک کشاورزی نسبت به تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای سنتی دامداری اقدام و گزارش آن را به استانداری اعلام نماید.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.