سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث هجدهم دی ماه ۹۸؛

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در "شاهین شهر/ دستگیری دکترقلابی در تیران

مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ماموران پاسگاه "مورچه خورت" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که یک دستگاه کولرگازی، ۴ حلقه لاستیک خودروی سبک، ۵۸ جفت کفش، ۲ کارتن حاوی ۱۴ حلقه ترمینال برقی، ۲ قطعه صنعتی سرامیکی، ۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲۵ کیلوگردوی، تعدادی تجهیزات رایانه‌ای، یک دستگاه اکودستی ۳ هزار وات.۵۰ رشته، ۶ عددپیستون خودروی سنگین. یک عدد پولوس دندان پزشکی. ۲۰ حلقه توپی شانگ پلاستیکی خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد بیان داشت: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.
 

دستگیری دکترقلابی در تیران

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی بدون داشتن مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و این خانم ۴۵ ساله را که بدون داشتن هیچ مدرکی اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کرد دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه ۸۰ قلم انواع اقلام پزشکی از منزل متهمه کشف شد بیان داشت: متهمه به بزه انتسابی اعتراف و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان از شهروندان خواست، مراقب باشید فریب اینگونه افراد را نخورید و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پلمب ۱۶ آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی"رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی آرایشگاه زنانه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان اجرا شد.

او اظهار داشت: در این طرح ماموران از ۱۸۶ واحد صنفی بازدید کردند که در نهایت تعداد ۱۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از فعالیت آنان اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین برای ۲۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان ۶۵ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عمل نکردن به موارد اعلامی در زمان مقرر با آنان نیز برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس گفت: از عموم شهروندان می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.
 

مهار حریق نیمه سنگین در کارگاه مبل سازی در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی گزارشی از حریق نیمه گسترده کارگاه مبل سازی در خیابان بسیج به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گروه‌های امدادی و اطفای حریق از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حریق اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگرانی با بیان اینکه این آتش سوزی تلفات جانی در برنداشت افزود: با تلاش آتش نشانان از گستردگی این حریق به کارگاه‌های مجاور و انبار اصلی کارگاه جلوگیری و در کمترین زمان ممکن آتش مهار شد.
 

سرعت عمل پلیس فریدن و کشف خودروی سرقتی

سرهنگ "مختار بهارلو" بیان داشت: با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک خودروی پژو ۴۰۵ در حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بلافاصله کلیه گشت‌های انتظامی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از اجرای طرح مهار و کنترل کلیه محور‌های ارتباطی، ساعاتی پس از وقوع سرقت خودروی سرقتی توسط یکی از ماموران مشاهده و دستور ایست صادر شد.

او افزود: راننده خودرو با سرعت بالایی متواری شد که ماموران وارد عمل شدند و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: خودرو پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده شد و سارق نیز تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن به مردم توصیه کرد: در همه حال نکات ایمنی را رعایت کنند و با بکارگیری توصیه‌های انتظامی فرصت‌های ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.