سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهضت جهاد و مقاومت ادامه دارد

در پی شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم عزاداری و سوگواری در پالایشگاه سرخس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم کارکنان مومن و ولایت مدار پس از قرائت قرآن با همراهی مداح و ذاکر اهل بیت در سوگ شهادت پاسدار سرافراز اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

در این مراسم مدیران به همراه کارکنان، ((اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار بزرگ اسلام را محکوم)) و بر تبعیت از فرامین رهبری و تداوم راه جهاد و مقاومت تأکید کردند.

سردار شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت و یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شد و سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم داشت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام//م.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.