سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

در صورت پاسخ آمریکا، پاسخ شدیدتر به آنها داده می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: اگر آمریکایی‌ها اقدام دیگری انجام دهند، حتما پاسخ مناسب و شدیدتر به اقدام آنها داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت اخیر آمریکا و حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد گفت: این حرکتی است که ان شاء الله موجب پاک شدن منطقه از وجود منحوس نیرو‌های آمریکایی می‌شود. چیزی جز این دل مردم ایران و ملت‌های منطقه را که از شهادت سردار دل‌ها ناراحت و از این اتفاق آزرده هستند و با حضور در مراسم تشییع، حماسه بزرگ مردمی را رقم زدند، آسوده نمی‌کند.

او با اشاره به اقدام سپاه پاسداران، تاکید کرد: به نیرو‌های مسلح مقتدر کشورمان دست مریزاد می‌گویم و ان شاء الله هر چه سریعتر همان گونه که رئیس جمهور محترم در صحبت‌های امروزشان گفتند، پای منحوس آمریکا از منطقه بریده شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه همه اعضای کابینه از بامداد در جریان اقدام سپاه پاسداران قرار گرفته بودند، اظهار کرد: این اقدام سپاه خواسته بزرگ ملت ایران بود و با اقتدار نیرو‌های مسلح این کار انجام شد و موجب غرور، سربلندی مردم است و اعضای کابینه نیز مانند همه مردم خوشحال هستند و همه ما آمادگی‌های لازم را برای اینکه اگر آمریکا خطایی را انجام بدهد، داریم.

آذری جهرمی گفت: اگر آمریکایی‌ها اقدام دیگری انجام دهند، حتما پاسخ مناسب و شدیدتر به اقدام آنها داده می‌شود و این آمادگی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.