سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه سپاه قزوین پس از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پی حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا ، در بیانیه ای این پیروزی را به رهبر انقلاب و ملت های مظلوم تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پی حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا ، در بیانیه ای این پیروزی را به رهبر انقلاب و ملت های مظلوم تبریک گفت که بخشی از این بیانیه بدین شرح است : 

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

پس از جنایت عظیم جبهه کفر به سرکردگی شیطان بزرگ موجی از نفرت به همراه کینه مقدس از شیاطین دردل دوستداران جبهه مقاومت ایجاد کرد، رهبر بزرگ و حکیم انقلاب با وعده صادق انتقام سخت، حجت را برای ملت تمام کرد.

فرزندان ملت و پاسداران خمینی کبیر و محافظان حریم اهل بیت با عنایت به آیه مبارکه "اذا جا نصرالله والفتح" در همان ساعت ترور بزدلانه آن‌ها پایگاه آمریکایی در اربیل و عین الاسد در الانبار را هدف موشک‌های سهمگین قرار دادند و تلفات سنگینی به مزدوران وارد کردند.

سپاه پاسداران خود را وقف اعتلا و اقتدار ملت نموده و هر قدرتی بخواهد به فرزندان این آب و خاک نگاه تنگ نظرانه و طمع داشته باشد با مشت آهنین امت انقلابی و فرزندان شما پشیمان خواهد شد.

سپاه صاحب الامرعج ضمن تبریک پیروزی عظیم به رهبر انقلاب و سرداران مقاومت راه پیروزی نهایی هموار است. جبهه مقاومت مردم بلند آوازه ولایتمدار بانگ پیروزی‌های وعده داده شده الهی نزدیک است که با شکستن هیمنه پوشالی استکبار نوید بخش خواندن نماز قدس بوده که انتهای راه پر خیر برکت شهید سرافراز سپهبد سلیمانی می‌باشد.

امید است در کنار سایر نیرو‌های مسلح مقتدر کشور بتوانیم با فرمان پذیری از ولایت شاد کننده دل ملت باشیم.

در پایان سپاه صاحب الامرعج این پیروزی را به رهبر انقلاب ملت شریف ایران و ملت‌های مظلوم تبریک عرض می‌کند امید است مسیر رسیدن پرچم به دست حضرت ولیعصر (عج) محقق شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.