سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاس داشتن حضور مردم در مراسم سردار سلیمانی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : برخی افراد به جای پاس داشتن این حضور و ارج نهادن به عشق و محبت تمام جناح‌ها به سردار دل‌ها، در تریبون‌های مختلف سخنان تفرقه‌آمیز می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز نجفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به تاثیر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، این واقعه جانگداز در ایجاد انسجام و همدلی در میان جامعه اشاره کرد.

او گفت : بی‌شک روابط مردم با مردم و مردم با حاکمیت پس از شهادت سردار سلیمانی عمیق‌تر شده و صاحب‌نظران این تغییرات را عاملی برای افزایش سرمایه اجتماعی در کشور می‌دانند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه افزود: متاسفانه برخی افراد در شرایط کنونی که دل‌های همه به هم گره خورده، به جای پاس داشتن این حضور و ارج نهادن به عشق و محبت تمام جناح‌ها به سردار دل‌ها، در تریبون‌های مختلف سخنان تفرقه‌آمیز می‌زنند و با هجمه به دولت، خدمات بی‌شمارش را زیرسوال می‌برند.

او اقدامات دولت در حوزه سلامت را بسیار ارزشمند دانست و رویکردی که وزارت بهداشت از سال ۹۵ به بعد برای اجتماعی شدن سلامت و توجه به مشارکت عمومی برای فائق آمدن بر مولفه‌های موثر بر سلامت در پیش گرفته، را بی بدیل توصیف کرد.

نجفی‌مهر افزود: توجه به سازمان‌های مردم نهاد، خیرین، کانون‌ها، نخبگان و ... در حوزه سلامت، هم مطالبه‌گری را ارتقا می‌بخشد و هم موجب گسترش فعالیت‌های اجتماعی می‌شود، همچنان که اکنون می‌بینیم در اکثر محلات، کانون‌های سلامت تشکیل و به پیگیری و رفع مشکلات مختلف در مسیر سلامت مردم می‌پردازند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.