سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ساماندهی عطاری‌ها در زنجان/ کشف بیش از هزارو ۴۹۸ عدد قرص و داروی غیر مجاز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ازاجرای طرح ساماندهی عطاری‌ها در زنجان خبر داد و گفت: در این زمینه با هماهنگی مقام قضائی از یک واحد عطاری بیش از هزارو ۴۸۹ عدد قرص و داروی غیر مجاز کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اعلام داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح ساماندهی عطاری‌ها که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر و قرص‌های روان گردان می‌کردند در استان زنجان به اجرا در آمد.

وی در ادامه در تشریح این خبر گفت: به منظورساماندهی واحد‌های عطاری و برخورد با تخلفات این صنوف ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ۷ واحد عطاری در نقاط مختلف بازدید کردند.

سرهنگ بابایی افزود:در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی یک واحد عطاری به علت عدم رعایت ضوابط صنفی و تهیه و توزیع قرص‌های روان گردان پلمب و به ۲ واحد صنفی دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمب صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه از این واحد‌ها بیش از یک هزارو ۴۸۹ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف شد از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این طرح‌ها قدردانی و از مردم خواست؛ در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.