سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی از غرور و منیت مبّرا بود

نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: نبود غرور و منیت در سردار سلیمانی موجب بزرگی و نفوذ این شهید والا مقام در تمام دل‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی عصر نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر، در آئین بزرگداشت "شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، افزود: پس از شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران و همکارانش بسیاری از مردم ناراحت و نگران بودند که پس از شهادت ایشان چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما خیر و برکت قطرات خون و شهادت آن‌ها مملکت را بیمه کرد.

او با بیان اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به حق اسطوره بین‌المللی مقاومت و مجاهدت بوده نیز همین‌گونه است، ادامه داد: مثال (امام معصوم) مانند کعبه است که انسان‌ها باید به دور آن بگردند و طواف کنند و همانگونه که کعبه به دور مردم نمی‌گردد این وظیفه مردم است که به دور امام جمع شوند و از دستورات او تبعیت کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه اظهارداشت: سلمان فارسی به دو دلیل از اهل بیت پیامبر (ص) محسوب شد که دو خصوصیت داشت، اول همدردی با فقرا و دومین ویژگی او پیشقدم نشدن نسبت به امام و رهبر خود بود.

شیرزادی افزود: شهید سلیمانی نیز همان گونه به فکر فقرا و مستضعفان بود و به دور رهبر می‌گشت و هرگز بر رهبر خود پیش قدم نشد و این دو عامل و بسیاری دیگر از خصوصیات فکری و عقیدتی سردار سلیمانی او را به عنوان سردار بصیرت معرفی می‌کند.

او گفت: در مقابل مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های این شهید عزیز اینگونه کار‌ها بسیار اندک و دیون جامعه به قطرات خون شهدا و شهید سلیمانی بسیار بیشتر بوده و جامعه همواره مدیون خون شهدای والا مقام اسلامی و شهید سردار سپهبد سلیمانی است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.