سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد ۱۵۰ قرارداد واگذاری زمین با صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، ازانعقاد ۱۵۰ قرارداد واگذاری زمین با صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۹ ماهه امسال، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : طی ۹ ماهه سپری شده ازسال‌جاری، ۷۷.۳ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان در قالب ۱۵۰ قرارداد واگذار شده است.

او گفت : از این میزان واگذاری زمین، ۷۰ قرارداد با وسعت بیش از ۴۴ هکتار مربوط به فصل پاییز بوده که نسبت به بهار و تابستان رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه درباره سهم گروه‌های مختلف صنایع در این واگذاری‌ها گفت: صنایع غذایی با ۵۸ قرارداد، صنایع شیمیایی با ۲۴ قرارداد و کانی‌های غیرفلزی با ۲۳ قرارداد بیشترین سهم را داشتند و صنایع فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و خدمات در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

کردستانی بیشترین زمین واگذار شده را نیز با ۸۲ قرارداد مربوط به شهرک صنعتی زاگرس دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی هرسین، سنقر، مرصاد و گیلان‌غرب نیز به ترتیب بیشترین سهم واگذاری اراضی به متقاضیان را داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.