سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمان قرآنی استان تجلیل شدند

همزمان با اختتامیه نمایشگاه قرآن و مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مسجد امام حسن عسگری قزوین از خادمان قرآنی استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،همزمان با اختتامیه نمایشگاه قرآن و مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مسجد امام حسن عسگری قزوین از ۱۲ فعال و خادم قرآنی استان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برپایی نمایشگاه قرآن با شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی مصادف شد، با توجه به این که فضای جامعه متاثر از این رخداد تلخ بود، نمایشگاه قرآن نیز متاثر از این رویداد شد.

اسماعیلی افزود: با این حال برنامه‌های جنبی مختلفی در نمایشگاه برپا شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

او افزود: برگزاری این نمایشگاه تلنگر مهمی برای برگشت به فرهنگ قرآنی بود و پایان نمایشگاه برای ما باید نقطه آغازی برای جریان فرهنگی و قرآنی باشد.

مدیرکل ارشاد با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی جهادگری نستوه بود که تا آخرین لحظه از پای نایستاد، آنچه در مورد سردار سلیمانی قابل توجه است و به وضوح می‌توان دید «سردار دل‌ها» بودن است که این امر را می‌توان در بین جامعه به خوبی مشاهده کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: مهمترین ویژگی سردار سلیمانی شخصیت کاملاً قرآنی ایشان است، سلیمانی حامی و همراه قرآن بود و به محبوب‌ترین فرمانده نظامی کل دنیا تبدیل شد.

اسماعیلی گفت: محبوبیت ایشان به قدری است که بسیاری از کشور‌هایی که با نظام جمهوری زاویه داشتند نیز در مدح ایشان مطالبی گفتند که نشان از بزرگمردی این والا مرد است.

او افزود: نمایشگاه قرآن تا چهارشنبه شب ادامه دارد و افرادی که فرصت بازدید از نمایشگاه را نداشتند چهارشنبه می‌توانند به نمایشگاه مراجعه کنند.

جانشین فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان هم در این مراسم گفت: امروز مردم ما داغدار هستند چرا که سردار سلیمانی بی‌نظیر بود و تا نمونه ایشان تکرار شود نیازمند زمان زیادی است.

سرهنگ مهرداد افروزی افزود: سردار سلیمانی با تمام ویژگی‌هایی که داشت فرمانبردار تام ولایت بود، ایشان با دستور مقام معظم رهبری تمام وجود خود را برای اعتلای نظام مقدس اسلامی گذاشت، سال‌ها باید از فقدان سردار سلیمانی بگذرد تا بتوانیم از این افراد در جامعه تربیت کنیم.

او ادامه داد: بیش از ۱۷۰ گروه تکفیری در سوریه ایجاد شده بود و سلاح‌هایی از اروپا و ترکیه از طریق صهیونیست‌ها به گروه‌های معاند تکفیری داده شده بود، اما با حضور سردار سلیمانی در کشور سوریه شاهد نابودی داعش بودیم.

نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین از ۱۱ دی ماه برپا شد و امروز ۱۸ دی به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/ک

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.