سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن در برآورد خود و ترور سردار سلیمانی اشتباه کرد/ تشییع سردار سلیمانی همه پرسی بزرگ بود

جانشین فرمانده سپاه استان همدان در مراسم یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اسدآباد گفت:دشمن در برآوردهای خود اشتباه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ،سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه همدان با یادآوری این حماسه که حاج قاسم با رشادت‌های منحصربفرد خود در جبهه ی عامرلی یک درس بیادماندنی به داعش داد گفت: در کشور کسی مانند حاج قاسم پیدا نمی شد که  تابع اوامر رهبرش را باشد.

او گفت:برخی از مسئولین فقط در شعار اوامر رهبر را گوش می دهند اما حاج قاسم در عمل گوش بفرمان ولی خود بود بطوری که رهبرمعظم انقلاب هروقت حاج قاسم را می دید از روی رضایت لبخند میزد.

جانشین سپاه همدان همچنین بیان کرد:تشییع جنازه حاج قاسم پاسخ به سوال افرادی بود که همه پرسی را مطرح می‌کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه خون حاج قاسم باعث شد مردم یکبار دیگر به جمهوری اسلامی رای دهند بیان کرد:حاج قاسم در طول عمرش یک جمله ی وحدت شکن یا دشمن شادکن نزد .

جانشین سپاه استان با تاکید بر اینکه ایشان هیچوقت دل رهبر را به درد نیاورد، اضافه کرد:ایشان عملا تابع ولایت فقیه بود و مثل سایر افراد فقط بصورت لسانی کلمه ولایت را بر زبان نمیاورد.

سردارفرجی درباره دیگر ویژگیهای سپهبد سلیمانی نیز گفت:غذایی که ایشان در سوریه میخورد از غذای رزمندگان ساده تر بود و هنگامی که فرمانده عملیات ارتش عراق در مقابل  سپهبد سلیمانی  بصورت خبردار نظامی ادای احترام می کرد.

جانشین سپاه استان بیان کرد: قبل از ورود حاج قاسم به جبهه سوریه ۹۲ درصد این کشور در دست داعش بود و در واقع حاج قاسم سوریه را از دهان اژدهای داعش نجات داد.

او همچنین گفت:جنگیدن با داعش بسیار دشوار بود چرا که این گروه تروریستی به هیچ قاعده ی انسانی پایبند نبود.

سردارفرجی در بخش دیگری از سخنانش گفت:در مقطعی به حاج قاسم پیشنهاد ریاست ستاد کل نیروهای مسلح یا فرمانده کل سپاه شد که ایشان نپذیرفت.

جانشین سپاه استان در ادامه بیان کرد:سردارقاآنی فرمانده سپاه قدس استاد مبارزه با داعش و مغز متفکر عملیات و اطلاعات است و ایشان  توسط خود سپهبد سلیمانی معرفی شد.

او در ادامه تاکید کرد:دارای رهبری هستیم که بر مبنای عقل و صلاح مردم حرکت می کند.

این مقام نظامی با بیان اینکه کردستان عراق و در راس آنها مسعودبارزانی مدیون حاج قاسم هستند، گفت:  نمایندگان این اقلیم گرچه در  روز تصویب مصوبه خروج نظامیان آمریکا از خاک عراق در پارلمان شرکت نکردند اما مصوبه خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق با رای بالا تصویب شد.

جانشین سپاه استان در پایان  با بیان اینکه پهباد۲۰۰میلیون دلاری آمریکا را با یک سامانه تست نشده منهدم کردیم و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند، گفت:  پس از پایان ماموریت این پهباد قرار بود ۱۱ نقطه کشور مورد حمله قرار گیرد که با رشادت جوانان هیچگاه به آشیانه بازگشت.

سردار با بیان اینکه سپاه خاک پای مردم است گفت:اولین آشنایی بچه‌های همدان با سپهبدسلیمانی در سال ۱۳۶۰ و عملیات رمضان بود که در این عملیات سه گردان از همدان تحت فرماندهی حاج قاسم قرار گرفتند.

او با بیان اینکه سپهبدسلیمانی همیشه از مردم همدان به نیکی یاد می‌کرد افزود:سپهبد سلیمانی در جایی گفته بود:رهبر معظم انقلاب در هر سخنرانی خود از مرام مردم همدان یاد می‌کند.

سردارفرجی همچنین با اشاره به اینکه سپهبد سلیمانی در سوریه شخصا به استقبال رزمندگان همدانی آمد، بیان کرد:ایشان معتقد بود مردم همدان تنگه‌های احد انقلاب را  هیچگاه رها نکرده اند.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.