سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ مرادی خبر داد؛

پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ‌ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت گفت: روز شنبه چهارهم دی ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در راستای ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، از ۱۱ سفره خانه سنتی و قهوه خانه در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح نظارتی ۲ واحد سفره خانه و قهوه خانه در حوالی محله‌های تجریش و ستارخان به علت نداشتن جواز کسب و تخلفات صنفی هنجارشکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه متصدیان واحد‌های صنفی پلمب شده به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس، نظارت بر اماکن عمومی پایتخت را برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی با همکاری اتحادیه‌های مربوط در دستور کار خود قرار داده است و کار کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضایی امن و تأمین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح‌های نظارت بر صنوف است، از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.