سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبرپور: مجیدی می‌تواند در استقلال موفق باشد / همه باید از او حمایت کنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من فرهاد مجیدی را از قدیم می‌شناسم و به اعتقادم او می‌تواند در این تیم موفق باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه برگزاری تمرین این تیم درباره شرایط استقلال پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی اظهار داشت: انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال به اعتقادم انتخاب بسیار خوب و دقیقی بود. من فرهاد را از قدیم می‌شناسم و با او در استقلال بازی کرده ام و معتقدم که او می‌تواند در این تیم موفق باشد و وظیفه خود دانستم که امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کنم.


بیشتر بخوانید: از شروط فرهاد مجیدی و جلسه با بزرگان تیم استقلال تا لغو اردو


او افزود: وظیفه ما پیشکسوتان این است که الان از تیم حمایت کنیم. از مدیریت باشگاه گرفته تا هوادارن همه وظیفه داریم که از این تیم حمایت کنیم تا بتواند نتایج خوب خود را در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر هم ادامه دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی می‌تواند در استقلال موفق باشد بیان داشت: استقلال با توجه به آن که از هوادارن میلیونی برخوردار است و همچنین با حمایت‌هایی که پیشکسوتان از این تیم انجام می‌دهند به اعتقاد من، مجیدی می‌تواند در این تیم موفق باشد. همان طور که اول فصل هم مشاهده کردید این تیم شرایط خوبی نداشت، اما رفته رفته وضعیت این تیم در جدول بهتر شد و حتی توانست به صدر جدول مسابقات هم برسد. امیدوارم که فرهاد مجیدی به همراه مجید نامجو مطلق دستیار خودش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عملکرد موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.