سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد

آغاز پویش سپاس سردار در مدارس البرز

پویش ملی دانش آموزی سپاس سردار با عنوان " منم یک حاج قاسم دیگر" در مدارس استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: این پویش به منظور ثبت احساسات و اندیشه دانش آموزان و الگو پذیری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مدارس استان اجرایی شده است.

فهمیده افزود : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، ولایت پذیری و نمونه ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار دهه از عمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه نمود، اینک به پاس این سال ها مجاهدت مخلصانه، در بهشت جاودان الهی در کنار دوستان شهیدش عند ربهم یرزقون است و نام زیبای این شهید سرافراز در حال حاضر به رمز عملیات نابودی نظام سلطه و در راس آن آمریکا و اسراییل تبدیل شده است.

فهمیده با اشاره اینکه این پویش درقالب دلنوشته‌های دانش‌آموزان البرزی خطاب به سردار شهید حاج قاسم‌سلیمانی برگزار می‌شود، گفت : دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب نمونه برگ ارسالی به مدارس با خط خوش و خوانا دریک صفحه و حداکثر در ۱۲ سطر به نگارش درآورند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: دانش آموزان تا ۳۰ دی ماه  ۹۸ فرصت دارند آثار خود را از طریق مربی آموزشگاه به سازمان دانش آموزی شهرستان و یا منطقه ارائه دهند.

او گفت : پس از داوری آثار منتخب، مدارس این آثار را تا ۱۰ بهمن ماه به دبیرخانه این پویش، مستقر در سازمان دانش آموزی استان البرز ارسال کنند.

فهمیده افزود: سازمان دانش آموزی  کشور آثار برتر دانش آموزان را در قالب یک کتاب نفیس منتشر و رونمایی از آن نیز در چهلمین روز شهادت آن سردار بزرگ انجام می شود.

اوگفت: از دلنوشته های برتر دانش آموزان در این پویش ملی در دهه مبارک فجر تجلیل می شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما 

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.