سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

۱۷۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۷۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام از ابتدای سال جاری تا کنون ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت طلب، بالغ بر ۱۷۶ هزار متر مربع به ارزش بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال از این اراضی را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد که این مهم باعث شد این یگان در بین یگان‌های حفاظت از اراضی سطح کشور حائز رتبه برتر شود.

او از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورده و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی پرهیز کنند و دفاتر و بنگاه‌های املاک نیز از نقل و انتقال اراضی فاقد سند مالکیت خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ در ساعات اداری آماده دریافت گزارشات در مورد تصرف غیر قانونی اراضی است.

کاظمی یادآور شد: هیچ دستورالعمل و آیین نامه‌ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین نشده و این کار غیرقانونی است.

او اظهار کرد: ثبت نام مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد، متقاضیان ثبت نام مسکن ملی به خوبی بدانند که بعد از پالایش به اطلاع آن‌ها خواهد رسید که آیا واجد شرایط شناخته شده اند و یا اینکه آن‌ها امتیاز خرید مسکن ملی را ندارند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.