سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سامانه بارشی از ظهر فردا به اردبیل/تداوم هوای سرد تا اواسط هفته آینده

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه ناپایدار جوی از ظهر فردا به استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: از ظهر فردا با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، آسمان استان اردبیل ابری شده و از اوخر وقت در مناطقی از استان بارش باران و برف احتمال می‌رود.

او افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا ظهر فردا (چهارشنبه ۱۸ دی) جوی نسبتاً پایدار در سطح استان اردبیل حاکم بوده و در اغلب مناطق، آسمانی صاف همراه با وزش باد (در مناطق مرکزی در بعضی ساعات با سرعت تند) پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در طول شب و ساعات اولیه صبح در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل دمای هوا زیر صفر خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: در روز پنجشنبه (۱۹ دی) با نفوذ جریانات سرد شمالی و کاهش دمای هوا در اغلب مناطق استان، بارش باران و برف توام با مه پیش بینی می‌شود.

او افزود: از روز جمعه (۲۰ دی) تا اواسط هفته آینده ضمن کاهش دمای هوا و ماندگاری هوای سرد، آسمان استان اردبیل غالباً ابری و مه آلود بوده و در مناطقی از استان (به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) بارش متناوب و خفیف برف و باران تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.