سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دفاع مقدس، رزمندگان به صورت خودجوش راهی جبهه‌ها شدند

در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان به صورت خودجوش راهی جبهه‌ها شدند و اکنون هم برای دفاع ازحرم مردم خودجوش وارد عمل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، صمدی آملی استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و بزرگداشت شهید رسانه ملی غلامعلی لقمانی در مصلای امام خمینی نکا گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان به صورت خودجوش راهی جبهه‌ها شدند و اکنون هم برای دفاع از حرم مردم خودجوش وارد عمل شدند.

او افزود: سردار سلیمانی واقف به حقیقت ولایت و نور بود آنانی که حقیقت ولایت و نور بر دل‌های آنان تابید در این خط مقاومت قرار گرفتند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: از خصیصه‌های مهم حاج قاسم این بود که حتی یک نفر را با عنوان اینکه باید به جبهه برود؛ نبردند و همه اعزام‌ها خودجوش و به خواسته افراد بود.

او افزود: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، ملت ما حماسه‌های فراوان خلق کردند و همه انقلاب ما مدیون خط سرخ شهدایی است که از جان خود گذشتند تا این انقلاب و نظام حفظ شود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در زمانی که بسیاری از رزمندگان حتی آشنایی ابتدایی با اسلحه و مهمات جنگی نداشتند؛ به برکت وجود سرداران و فرماندهی شجاعی همچون سردار سلیمانی بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم و همه ما مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

او افزود: جوانان و نسل‌های جدید جامعه باید اکنون در راه و روش شهدا استوار گام برداشته و ادامه دهنده راستین شهدا باشند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.