سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول روایتگری راهیان نور کشور در زرندیه:

سردار قاسم سلیمانی خالصانه در راه خدا قدم برداشت

مسئول روایتگری راهیان نور کشور در مراسم زرندیه گفت: سردار قاسم سلیمانی خالصانه در راه خدا قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار ابوالفضل مسجدی مسئول روایتگری راهیان نور کشور در مراسم عروج ملکوتی سپهبد سلیمانی در شهر پرندک با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی خالصانه و در راه خدا قدم برداشت.

سردار مسجدی افزود: سردار سلیمانی با ویژگی‌های شخصیتی که داشت برای همه مردم محبوب بود و این محبوبیت به خاطر اخلاص در کار و عمل و خدمات ارزنده اش بود.

او با اشاره به اینکه افرادی که در سایه ایمان به ایزد الهی و درست عمل کنند خداوند هم دل‌های مسلمانان را به آنان گره می‌زند گفت: اجتماع سنگینی مردم با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی و قبل از تشییع پیکرش به صحنه آمدند و این اجتماع سنگین هم سند پیوند محکم مردم با مجاهدان فی سبیل الله است.

مسئول روایتگری راهیان نور کشور بیان کرد: اخلاص و اطاعت سردار سلیمانی از ولایت و امامت بود که به او در میان مردم عظمت بخشیده است وایشان هنگامی که به فرزندان شهدا و ایتام می‌رسید دلسوزانه با آنان برخورد می‌کرد و همچنین در برابر استکبار جهانی هم مقاوم، استوار و سازش ناپذیر بود.

مراسم عروج ملکوتی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حسینیه سیدالشهدا شهر پرندک شهرستان زرندیه با سخنرانی سردار حاج ابوالفضل مسجدی مسئول روایتگری راهیان نور کشور برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.