سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش بیمه اجتماعی برای مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی و بهره‌مندی کشاورزان، روستاییان و عشایر از خدمات بیمه اجتماعی گفت : کمیته امداد امام خمینی در تلاش است تا در جهت کاهش فقر ، جامعه کشاورزان، بهره‌برداران بخش کشاورزی و روستائیان و عشایر را تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی قرار دهد.

او با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه به دنبال پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه اجتماعی مددجویان واجد شرایط تحت حمایت این نهاد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی انجام اقدام لازم جهت پایش و شناسایی مددجویان واجد شرایط فاقد پوشش بیمه اجتماعی، استفاده از ظرفیت خیرین کمیته امداد جهت پوشش بیمه اجتماعی سرپرستان خانوار، اقدام لازم جهت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بیمه اجتماعی را ازجمله تعهدات کمیته امداد در این تفاهم‌نامه برشمرد و ادامه داد: اقدام لازم جهت مشارکت ادارات شهرستان در تحقق پوشش ۱۰۰ درصدی جامعه هدف مشمول تا پایان امسال و پیگیری منظم و دوره‌ای میزان پیشرفت امور از ادارات شهرستانی از دیگر تعهدات این نهاد است.

او از جمله تعهدات صندوق بیمه اجتماعی را نیز برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای مددکاران کمیته امداد عنوان کرد و گفت: اعلام گزارش درصد پیشرفت هر شهرستان، هر ۱۰ روز یک‌بار به کمیته امداد نیز از دیگر تعهدات این صندوق است.

انتهای پیام/ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.